"Minél nehezebb elérni egy álmot, annál jelentősebb megküzdeni érte." - Playfull Kiss (sorozat)

mischievous-kiss-playful-kiss-korean-drama.jpg

tumblr_m6trdbloe31r62186o1_500.gif

Tartalom: Egy középiskolás lány, Oh Ha Ni (Jung So Min), sok éven át, sorstársaival együtt plátói szerelmet táplál a suli legjobb tanulója, Baek Seung Jo (Kim Hyun Joong), iránt. A fiú pofátlanul helyes és annál is pofátlanabbul jó mindenben. Oh Ha Ni ezzel ellentétben a legrosszabb tanuló, béna és tehetségtelen, ráadásul nem a legszebb a lányok között. Végül egy napon összeszedi bátorságát és szerelmi vallomását egy levéllé formázza, amit oda is ad kiszemelt áldozatának. Seung Jo természetesen visszautasítja a lányt, továbbá készségesen kijavítja a helyesírási hibákat a levélben, megfűszerezve azzal, hogy mindenki előtt leégeti vele. A megalázó szituációt követően Oh Ha Ni-ék új építésű háza egy földrengés következtében összedől, így kénytelenek édesapja gyerekkori barátjához, és annak családjához beköltözni, míg fel nem épül az új ház. Csodálatos véletlen, hogy a régi barát legidősebb fia Seung Jo.

f6049bb7190d4feb401d992b49282a8ddc391d72_hq.gif

Vélemény: Uramisten! Vagy, hogy stílusosak legyünk, Omona! Életem első koreai sorozatáról van szó, amit ennek tudatában is értékeltem anno. Imádtam, szerettem, a legjobbnak tartottam az összes dorama közül. Persze, amint megnéztem még egyet, már is rájöttem, hogy ez azért nem ilyen fekete-fehér, de a Playfull Kiss-t ennek ellenére is örömmel mondom életem első doramájának. Az alapja egy anime (japán animációs sorozat), amit szintén láttam és nagyon szerettem. Nekem az anime volt az első és utána a sorozat, de sokan kezdték fordítva. A sztori olyan jól sikerült, hogy tajvani és japán élő szereplős sorozat is készült belőle. Bevallom, azokat nem láttam, így nem tudok róluk nyilatkozni, de ahogy utána olvastam mindkettő nagy népszerűségnek örvend. Nem is csoda! A történet végtelenül egyszerű és hétköznapi, és talán ez is a bája az egésznek. Az első szerelem, az első csalódás, az első csók, az első együttlét, mindenből az első. Mindenkinek van, vagy lesz ilyen az életében, így tökéletesen együtt tud érezni a hősnőnkkel.

32d31c0e1fdf4132ec550ac804467d7f.gif

Vicces, aranyos, tipikus tiniszerelem sztori, amiben a végére minden jóra fordul. De, hogy ne aludjunk be a szerelmi bánatok és örömök között, az írok figyeltek rá, hogy legyen benne pár csavar. nem ütnek nagyot, de illenek a sztorihoz, és előre viszik azt. Tele van humoros jelenetekkel, képzelgésekkel, beszólásokkal, "basszus, mintha velem történne" helyzetekkel, amitől azonnal megszeretjük a sorozatot. Nem egy nagy was ist das?, de kötelező alapdarab. Aki tényleg meg akarja ismerni a klasszikus koreai drámákat, azoknak kötelező, mert szinte minden klasszikus vonása fellelhető benne. A színészek jók, bár mindkét főszereplő elég fiatal volt ekkor még, kezdő a szakmában. Mindkettőjüknek az első főszerepe volt, jól alakítottak, de főleg mert a szerepet mintha rájuk írták volna. Azóta jó pár sorozatuk kijött már, jól sok főszerepet játszottak el, ahol látszik a fejlődés a játékukon, és mára már mindketten kiválóságai a szakmának. De nekem bármilyen más szerepet is kapnak, bármilyen más karaktert, nekem ők már örökre a seggfej okostojás és az idióta, de kitartó iskolás lány maradnak.

tumblr_mxr9yflykf1sgbtl8o1_500.gif

A mellékszereplők se semmik, ők is megérik a saját miséjüket. Tény, hogy nagoyn hálás szerepek volt mindegyik mellékszál, de egy-ketten különösen jót alakítottak. Például Seung Jo édesanyja, Jung Hye Young, vagy az öccse, Choi Won Hong, aki azóta remek színésszé cseperedett (majd a Black című sorozat ismertetőmben bővebben is lesz róla szó), a second lead couple-ünket alakító Lee Si Young és Choi Sung Guk, valamint Hani édesapja, Kang Nam Kil.

tumblr_lja8k0vi8w1qeertyo1_400.gif

OST: Újabb remek zenékkel kedveskedtek nekünk az alkotók. Sok kpop idol működött közre, és még a főszerepet játszó Kim Hyun Joong is felénekelt egy számot. Számomra G.NA - Kiss me (), illetve Kim Hyun Joong - One more time () alkotásai lettek a kedvenceim. Valahogy ez a két szám adta vissza legjobban az érzéseket, amiket a sorozat kiváltott bennem és mai napig ha meghallom valamelyiket, azonnal beugranak a képkockák és az emlékek.

Összegzésképp, én 'MUST SEE' kategóriába sorolom a sorozatot. Nem markol nagyot, nem egy világmegváltós sztori, de alapdarab. Nagyon jó szórakozás, szép történet az elsőkről. Büszke vagyok rá, hogy ez a sorozat vette el a "dorama-szüzességem", mert kellően megalapozta a jövőbeni sorozatnézős karrierem.

tumblr_lo3tdliljd1qakwv3o1_500.gif

Megtekinthető: http://www.sorozatbarat.ninja/video/series/1517/Playfull_kiss_online_sorozat

Forráshttp://asianwiki.com/Mischievous_Kiss